Ahad, 6 September 2009

UCAPAN DAN PENGHARGAAN


KG GILING LAUT, TUARAN: Encik Pudin Bin Eaiti ( Gambar ) merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada semua pegawai Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Sabah ( SPANS ), kakitangan Queen Elizabert Hospital Kota Kinabalu , petugas masjid negeri dan masyarakat kampong Giling Laut atas segala sumbangan, bantuan dan sokongan disaat menghadapi musibah kerana ayah beliau , Eaiti Bin Tuo, telah meninggal dunia pada pagi 01 September 2009

Beliau juga merakamkan ucapan terima kasih kepada Ybhg Datuk Ismail Ag Besar, Pengerusi SPANS, Datuk Moktar Rapok dan Badan kebajikan Queen Elizaberth Hospital di atas segala bantuan dan sumbangan mereka hingga selesainya upacara pengkebumian allahyarham ayah beliau.

“ Sesungguhya bantuan dan sokongan anda semua sangat dihargai dan saya berdoa semoga Allah akan membalas kebaikan kepada anda sekalian diatas setiap bantuan yang diberi “. jelas beliau yang kelihatan masih sedih kerana pemergian Allahyarham ayah beliau yang dikasihi.

Encik Pudin yang masih bercuti memberitahu , selain di kampong beliau juga akan mengadakan kenduri arwah di pejabat SPANS selepas semuanya kembali tenang .

Jenazah allahyarham ayah beliau telah dikebumikan selepas asar pada hari yang sama di tanah perkuburan Islam di Kg Giling Laut kira-kira 15 minit perjalanan melalui sampan berinjin sangkut

Allahyarham berusia 76 tahun dimasukan ke hospital Queen seminggu sebelum meninggal dunia selepas mengadu sakit dada. Alfatihah..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan